Thursday, September 20, 2007

မိုးျပာေရာင္အိပ္မက္မ်ားဧ။္နိဒါန္း


က်မကငယ္ငယ္ကတည္းက စာဖတ္ျခင္းကို၀ါသနာပါတယ္ေလ။ အခုအင္တာနက္မွာ ဘေလာဂ့္ေတြေပၚလာေတာ့ က်မအတြက္ အဆင္ေျပတာေပါ့။ က်မအကိုနဲ႔အမေတြကလည္း ဘေလာ့ဂ္ေတြေရးလာႀကပါတယ္။ ဘေလာဂ့္ေတြမွာေရးထားတာေတြကို ဖတ္ႀကည့္ၿပီး ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ေရးခ်င္စိတ္ေပၚခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္အရမ္းေကာင္းတဲ့ ဘေလာဂ့္ေတြကိုေတြ႔ျပန္ေတာ့လည္း ကိုယ္ကသူတို႔လို မေရးတတ္ဘူးဆိုၿပီး စိတ္အားငယ္ျပန္ေရာ။ ဒီလိုနဲ႔ ဘေလာဂ့္ေရးမယ္၊မေရးဘူး သံသရာထဲမွာလည္ေနခဲ့ပါတယ္။ အခုေတာ့လည္း က်မေမေမနဲ႔အမေတြရဲ႔ အားေပးမႈေႀကာင့္ ဘေလာဂ့္စေရးျဖစ္ပါၿပီ။ က်မေရးတဲ့စာထဲမွာ တခုခုအမွားပါခဲ့လွ်င္၊ စာဖတ္ရတာအဆင္မေျပခဲ့လွ်င္ ခြင့္လႊတ္ဖို႔ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္။ ဒီဘေလာဂ့္ေလးကို ဘယ္လိုနည္းနဲ႔ပဲေရာက္လာေရာက္လာ က်မကိုအားေပးျခင္းတစ္ရပ္လို႔ ယူဆလို႔အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ရွင္။

1 comment:

Anonymous said...

ၾကိဳးစားပါ သဲေရ…။ အေမခ်စ္တဲ့ သမီးေလးကို အားေပးေနပါတယ္။ ေလွခါးထစ္တိုင္း ကိုတက္ခ်င္တဲ့အခါတိုင္း အားေပးဖို႔အသင့္ရွိေနတယ္။ တထစ္ခ်င္းစီေပါ့…။
ခ်စ္တဲ့
မြန္းသက္ပန္