Friday, January 18, 2008

ေက်းဇူးေနာ္..

က်မ အြန္လိုင္းမတက္ျဖစ္တာေရာ၊ ပို႔စ္အသစ္ မတင္ျဖစ္တာေရာ အေတာ့္ကို ၾကာေနပါၿပီ.။ ဒီလို စာမေရးျဖစ္တဲ့ အခ်ိန္အေတာအတြင္းမွာ က်မကို မေမ့မေလ်ာ့ လာလည္ၾကတဲ့ သူငယ္ခ်င္းမိတ္ေဆြမ်ားကို အထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္..။ က်မတို႔ေက်ာင္းက က်မပုဂံကိုသြားကတည္းက စဖြင့္ေနတာပါ။ ပုဂံကလည္း ျပန္ေရာက္ေရာ ေက်ာင္းမွာ သင္ေနတာေတြက မ်ားေနၿပီဆိုေတာ့ အသည္းအသန္ မီေအာင္ျပန္လုိက္ရပါတယ္.။ ဒါ့အျပင္ က်ဴရွင္ေတြကလည္း တက္ရေသးတယ္ဆိုေတာ့ က်မရဲ႕၂၄နာရီက တေန႔တေန႔ ဘယ္လိုကုန္သြားမွန္းကို မသိပါဘူး.။ ဒါ့ေၾကာင့္ အြန္လိုင္း မတက္ျဖစ္တာပါ.။ သူငယ္ခ်င္းေတြ ဘေလာ့လည္း သြားမလည္ျဖစ္တာပါ..။ အခုလို နားလည္ေပးၾကလို႔ အရမ္းလည္း ၀မ္းသာပါတယ္..။ ေက်းဇူးလည္း အမ်ားႀကီး တင္ပါတယ္ရွင္..။

1 comment:

ထြန္း said...

ျကည့္စမ္းျကည့္စမ္း အတန္းကစ္ျပီး ပုဂံလစ္တာေပ့ါေလ။ ပု၈ံအျပန္ ဘာပါလာတုန္း...