Monday, September 24, 2007

တစ္ေန႔တာအလြဲမ်ား

တစ္ေန႔တာအလြဲမ်ားလို႔ ေခါင္းစဥ္တပ္ထားလို႔ ထူးအိမ္သင္အေႀကာင္းလို႔ ထင္ေနႀကၿပီလားဟင္? အထင္မမွားပါနဲ႔ေနာ္… အဲဒါေမပ်ိဳ႕အေႀကာင္းပါ…

မေန႔ကတစ္ေန႔လံုးကို အဆင္မေျပပါဘူး။ အဆင္မေျပတာကေတာ့ တေန႔ကညကတည္းကပါ။ ည၁၀နာရီေလာက္မွာ သူငယ္ခ်င္းက မနက္ျဖန္က်ဴရွင္တက္မွာလားလို႔ ဖုန္းဆက္ၿပီးေမးပါတယ္။ တက္ရင္လည္းသူ႔အတြက္ မိတၱဴကူးခဲ့ဖို႔မွာလိုက္ပါတယ္။ က်မတို႔ကစေန၊တနဂၤေႏြဆို တစ္ေန႔လံုးက်ဴရွင္တက္ရတာပါ။ က်မလည္း မိုးရြာရင္ မလာဘူး။ဒုတိယအခ်ိန္မွလာမယ္ လို႔ေျပာလိုက္တယ္။ သူနဲ႔ဖုန္းေျပာၿပီးေတာ့ မိတၱဴကူးမယ္လည္းလုပ္ေရာ... အိမ္ကမိတၱဴစက္က ဘာျဖစ္သြားတယ္မသိဘူး။ ပါ၀ါကိုဖြင့္လို႔မရေတာ့ပါဘူး။ အဲဒီ့မွာစလြဲတာပဲ။ နဂိုကတည္းက က်ဴရွင္ကမတက္ခ်င္၊ မိုးအေျခအေနကိုႀကည့္ေတာ့လည္း ဆက္ၿပီးရြာမယ့္ပံုေပၚေတာ့ ေဖေဖ့ကိုလည္း မနက္ျဖန္လိုက္ပို႔စရာမလိုဘူး လို႔ေျပာလိုက္တာေပါ့။ မနက္အိပ္ရာလည္းထေရာ မိုးကလံုး၀မရြာပဲေကာင္းကင္ႀကီးကႀကည္လင္ေနတာပဲ… မိုးရြာမယ့္ပံုလည္းမေပၚပါဘူး။ ေဖေဖ့ကိုလည္းလိုက္ပို႔ဖို႔ ေျပာမထား၊ သူငယ္ခ်င္းကူးခိုင္းတဲ့ မိတၱဴကလည္းမကူူးရေသးေတာ့ က်ဴရွင္မတက္လိုက္ရဘဲ အိမ္မွာပဲေနလိုက္ရပါတယ္။ အဲဒါကေမပ်ိဳရဲ႕ပထမအလြဲေပါ့…class="MsoNormal"> က်မတို႔ဒုတိယက်ဴရွင္က ေက်ာက္ေျမာင္းမွာပါ။ ၁၂နာရီစမွာဆိုေတာ့ ၁၀နာရီေလာက္ကတည္းက ျပင္ဆင္၊ဘေလာ့ဂ္အတြက္ပို႔စ္တစ္ပုဒ္ေရး၊ တင္ဖို႔အခ်ိန္ကလည္း မမီေတာ့သိမ္းထားၿပီး အိမ္ကထြက္ပါတယ္။ မနက္ကေတာ့ေနသာေတာ့မလိုနဲ႔ အခုက်ေတာ့လည္း မိုးကပ်င္းစရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ တေျဖာက္ေျဖာက္ရြာေနပါတယ္။ က်မလည္းဘတ္စ္ကားစီးရမွာ ပ်င္းတာနဲ႔ တကၠစီငွားလိုက္ပါတယ္။ တကၠစီသမားကလည္း မတန္တဆေစ်းေတာင္းၿပီး က်မအတင္းစစ္ေတာ့မွ ၁၅၀၀နဲ႔ေစ်းတည့္သြားပါတယ္။ (ျမန္မာက်ပ္ေငြကို ေျပာတာေနာ္) က်မလည္းဟိုေငးဒီေငးနဲ႔ လိုက္သြားပါတယ္။

အဲ…က်ဴရွင္နားလည္းေရာက္ခါနီးေရာ ဖုန္းကတတီတီ ျမည္လာပါတယ္။ ဘယ္သူလဲလို႔ႀကည့္လိုက္ေတာ့ ဖုန္းမွာေပၚေနတဲ့နာမည္က က်မရဲ႕သူငယ္ခ်င္းေကာင္မေလးတစ္ေယာက္… ဖုန္းလည္းကိုင္လိုက္ေရာ က်ဴရွင္ကမရွိဘူးတဲ့။ ဆရာမေရႀကီးေနလို႔မလာဘူးတဲ့… က်ဴရွင္အိ္မ္ကအမႀကီးေျပာတာတဲ့… က်မလည္း၀မ္းသာအားရနဲ႔ တကၠစီဦးေလးႀကီးကို ျပန္လွည့္ခို္င္းတာေပါ့။ က်မကဘေလာ့ဂ္မွာ ပို႔စ္တင္ဖို႔စိတ္ေစာေနတာကို…သူကလည္းခုနက က်မေစ်းအတင္းစစ္ထားတာကို သိပ္ႀကည္ပံုမရပါဘူး။ က်မကိုပိုက္ဆံပိုေပးရမယ္တဲ့။ က်မကလည္းရတယ္ေပါ့။ က်မတို႔စူပါ၀မ္းနားေလာက္လည္းေရာက္ေရာ… က်မဖုန္းကထပ္ျမည္ပါေရာ… က်မလည္းဘယ္သူလဲဆိုၿပီးႀကည့္လိုက္ေရာ ခုနကဆက္တဲ့ က်မသူငယ္ခ်င္းပဲျဖစ္ေနျပန္ေရာ… ကိုင္ကိုင္ခ်င္းပဲသူက က်ဴရွင္ကရွိတယ္တဲ့။ အဲဒီ့အမႀကီးက ေဆး၀ါးကၽြမ္းက်င္ရဲ႕ က်ဴရွင္အခ်ိန္နဲ႔ မွားေျပာတာတဲ့။ ဒါကေတာ့ေမပ်ိဳရဲ႕ ဒုတိယအလြဲေပါ့ေလ…

ဒါေပမယ့္က်မကအျခားသူမွမဟုတ္တာ။ ေမပ်ိဳဘဲ။ဘယ္ရမလဲ။ တကၠစီသမားႀကီးကလည္း ထပ္ၿပီးျပန္လွည့္ခိုင္းရင္ က်မကိုထရိုက္ဖို႔ပဲရွိေတာ့တယ္။ ဒါနဲ႔က်မလည္းသူငယ္ခ်င္းကို "ငါ့ကိုကံတရားက က်ဴရွင္မတက္ေစခ်င္တာ ငါလည္းလံုး၀မတက္ဘူး" လို႔ေျပာၿပီးအိမ္ကိုတန္းျပန္တာေပါ့။ အိမ္မွာပို႔စ္အသစ္တင္ဖို႔အတြက္ ပံုေတြလည္းစုရဦးမယ္ေလ။ က်ဴရွင္မတက္ဘူးဆိုေတာ့ က်မအတြက္အဆင္ေျပတာေပါ့။ က်မကားေပၚကလည္းဆင္းေရာ ခုနကတေျဖာက္ေျဖာက္ရြာေနတဲ့မိုးက အသည္းအသန္ကိုရြာခ်ပါေလေရာ… ကံဆိုးမသြားရာမိုးလို္က္လို႔လာလို႔ ေျပာရမလားေတာင္မသိပါဘူး။ က်မလည္းက်ဴရွင္လည္း မတက္ရ၊ ကားခလည္းကုန္၊ မိုးေရကလည္းရြဲနဲ႔ စိတ္ကိုညစ္သြားတာပဲ။

အဲဒါနဲ႔ျဖစ္သမွ်အေႀကာင္း အေကာင္းလို႔သတ္မွတ္ၿပီး အိမ္ထဲကို၀င္လာပါတယ္။ အ၀တ္အစားျပန္လဲၿပီး ပို႔စ္တင္မလို႔ကြန္ပ်ဴတာကို ဖြင့္ပါတယ္။ ကြန္ပ်ဴတာကဖြင့္ဖြင့္ခ်င္း ေတာ္ေတာ္နဲ႔တက္မလာ။ တက္လာျပန္ေတာ့လည္း ေတာ္ေတာ္နဲ႔ freedom ကဖြင့္မရ။ က်မကလည္းစိတ္မရွည္ေတာ့ ခဏခဏrefresh လုပ္။ အဲဒီ့မွာတင္အခ်ိန္ကေတာ္ေတာ္ႀကာသြားတယ္။ အားလံုးလည္းရၿပီး စရိုက္မလို႔ပဲရွိေသးတာ။ ဘာမွမသိဘဲ ကြန္ပ်ဴတာကက်သြားေရာ။ ကဲဒီေလာက္ဆိုသိပါၿပီ။ ေမပ်ိဳတို႔လြဲျပန္ၿပီေပါ့။

ပို႔စ္ကတင္လို႔မၿပီးေသးတဲ့ အခ်ိန္မွာပဲ ေနာက္က်ဴရွင္တစ္ခုစမယ့္အခ်ိန္ကနီးလာၿပီ။ အဲဒါနဲ႔ ေရးထားတာကို သိမ္းၿပီးေတာ့ က်ဴရွင္ကိုထြက္လာပါတယ္။ မနက္တကၠစီခကလည္းေတာ္ေတာ္ေပးလိုက္ရေတာ့ ဒီတစ္ေခါက္တကၠစီနဲ႔ သြားလို႔မျဖစ္ေတာ့ပါဘူး။(ဘားဂ်က္ထိခိုက္သြားမွာစိုးလို႔...:-P) ဘတ္စ္ကားကလည္း အႀကာႀကီးေစာင့္ရပါေသးတယ္။ တစ္စီးလာလိုက္၊က်မစီးရမယ့္ကားမဟုတ္လိုက္။ က်မစီးရမယ့္ကားက်ျပန္ေတာ့လည္း မွတ္တိုင္မွာလံုး၀မရပ္။ က်မလည္းေစာင့္ရင္းေစာင့္ရင္းနဲ႔ မလာတဲ့အဆံုး က်ဴရွင္မတက္ေတာ့ဘူး။ အိမ္ပဲျပန္ေတာ့မယ္ဆိုၿပီး ျပန္လာပါေတာ့တယ္။ ဒါေတာင္မွေတာ္ေသးတယ္။ လမ္းမွာခလုတ္တိုင္ၿပီး ေမွာက္လ်က္လဲမလို႔။ ေႀသာ္…ဒီေန႔ေတာ့ ေမပ်ိဳတို႔အတြက္ ကံမေကာင္းပါလားေနာ္….


No comments: