Saturday, October 20, 2007

တစ္လျပည့္အမွတ္တရ

အခ်ိန္ေတြကလည္း ေျပာင္းလဲတာ ေတာ္ေတာ့ကို ျမန္ဆန္တာပဲေနာ္။ ေန႔ေရာက္လိုက္၊ ညေရာက္နဲ႔ တေန႔ေန႔ကူးသြားပံုကလည္း မသိမသာေလးနဲ႔။ သတိလည္းထားမိေရာ ေန႔ရက္ေတြက အမ်ားႀကီးေက်ာ္လြန္သြားခဲ့ျပန္ပါၿပီ။ ဒီေန႔ဆိုရင္ က်မဘေလာ့ဂ္ေလးကို စေရးျဖစ္တာ တစ္လလြန္ေျမာက္ခဲ့ျပန္ပါၿပီ။ ဒီတစ္လအတြင္းမွာ ကိုယ္ထင္ျမင္တာေလးေတြ၊ ခံစားခ်က္ေလးေတြကို ေရးလိုက္နဲ႔ မေက်နပ္ခ်က္ေတြ ေရးလိုက္နဲ႔ေပါ့။ ဒီႀကားထဲမွာ က်မစိတ္ညစ္သမွ်ကို နားေထာင္ေပးတဲ့၊ က်မကိုဂရုစိုက္ေပးတဲ့ မဇင္ကို အရမ္းေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ က်မကိုအၿမဲတမ္း အားေပးေနတဲ့ ေမေမ့ကိုလည္း အမ်ားႀကီးေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ က်မေရးသမွ်ကို အခ်ိန္ယူၿပီး လာေရာက္ဖတ္ရႈသူမ်ားကိုလည္း ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ေနာ္။ ေနာက္လည္းလာလည္ပါလို႔ ဖိတ္ေခၚပါတယ္။ က်မလည္း ရသမွ်အခ်ိန္ေလးမွာ ပို႔စ္အသစ္ေလးေတြ တင္ႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားပါ့မယ္ရွင့္။ အားလံုးပဲ ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ က်န္းမာခ်မ္းသာႀကပါေစ။

1 comment:

Anonymous said...

အထိမ္းအမွတ္ ေန့ေလးအတြက္ အမွတ္တရေပါ့။ ေနာင္လည္း မ်ားမ်ား ေရးေစခ်င္တယ္။ စာေမးပဲြျပီးရင္ေတာ့ က်န္းမာေရး အေၾကာင္းေလးေတြ ေရးေပးနိုင္လိမ့္မယ္လို႕ ေမွ်ာ္လင့္မိပါတယ္။ စိတ္တိုေနတာေတြေတာ့နည္းနည္းေလွ်ာ့ ။ မဟုတ္ရင္ ရုပ္ရင့္တတ္တယ္ကြယ့္…
ခ်စ္တဲ့
မြန္းသက္ပန္ (မဇင္)