Tuesday, October 23, 2007

စိတ္ဓါတ္က်မိတယ္

က်မေလာကႀကီးမွာ ေနထိုင္ရင္းနဲ႕ တခါတေလေတာ့ စိတ္ဓါတ္အရမ္းက်မိပါတယ္။ အခုလည္း စိတ္ဓါတ္က်ေနလို႔ ဒီကဗ်ာေလးကို ေရးျဖစ္တာပါ။ က်မေရးတာ မေကာင္းမွန္းသိေပမယ့္ တင္ခ်င္တာနဲ႕တင္ေပးလိုက္တာပါ။ သည္းခံၿပီး ဖတ္ႀကပါေနာ္။

တရားမမွ်တတဲ့ ေလာကႀကီးကို
ရင္ဆိုင္ရတဲ့အခါ...

သာသနာေတာ္ စစ္ဖိနပ္ေအာက္ေရာက္တာ
ဘာမွမခုခံႏိုင္တဲ့အခါ…

လူသားေတြရဲ႕ကတိသစၥာမတည္မႈကို
သိရတဲ့အခါ…

အေျပာင္းအလဲမ်ားတဲ့ လူ႔သဘာ၀ကို
ကိုယ္ေတြ႔ႀကံဳရတဲ့အခါ…

ျဖဴစင္တဲ့စိတ္ဓါတ္ေတြ ညစ္ႏြမ္းသြားတာ
ျမင္ရတဲ့အခါ…

အႏွစ္မရွိတဲ့ မုသားစကားေတြကို
ႀကားရဖန္မ်ားလာတဲ့အခါ…

ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္နဲ႕လက္ေတြ႔
ထပ္တူမက်တဲ့အခါ…

စိတ္ဓါတ္က်မိတယ္…

2 comments:

Chaos said...

ေမပ်ိဳေရ
စိတ္ဓါတ္မက်ပါနဲ႔
ေမပ်ိဳေဘးနားမွာ
ေမပ်ိဳခ်စ္တဲ႔
ေမပ်ိဳ႔ကို ခ်စ္တဲ႔
သူငယ္ခ်င္းေတြအမ်ားႀကီးပါ
chaos လဲပါတာေပါ႔

Moe Hlaing Nya said...

စိတ္ဓါတ္မက်ေၾကး ေဒါက္တာေမပ်ဳိ တစ္ေန႔ေတာ့အမွန္တရားဟာ ေအာင္ပြဲနဲ႔အတူေရာက္ လာမွာပါ နည္းနည္းေနာက္က်တတ္တာကလြဲရင္